Czego handlowiec może się nauczyć ze sloganów reklamowych?

Slogan reklamowy ma wyręczać handlowców przynajmniej w dwóch aspektach. Po pierwsze – przykuć uwagę klientów i skierować ją na produkt lub usługę. Po drugie – spowodować, że klient sam zainteresuje się firmą i jej ofertą. Czy tak jest w praktyce? I czego ty jako handlowiec możesz nauczyć się z haseł reklamowych? Oto zestaw sloganów reklamowych, z których warto czerpać inspirację w swojej codziennej pracy.

AS_21_12.jpg

1. Żywiec: „Prawie robi wielką różnicę”

Kampania piwa Żywiec z 2005 roku przyniosła słynne hasło „Prawie jak...”. Cytowała je cała Polska, weszło ono na stałe do języka polskiego. Czy to przypadek, że w tym samym roku Żywiec został Najlepszą Polską Marką Piwa i był najczęściej wybieranym przez konsumentów piwem? Na pewno złożyło się na to wiele czynników, ale dobra kampania reklamowa zdecydowanie w tym pomogła. Stworzone wówczas hasło pokazuje ciekawą postawę, jaką warto wdrożyć w swojej pracy. Mianowicie wiarę i pewność swojego produktu. Chociaż na rynku panuje duża konkurencja, wiele podobnych firm, produktów czy usług rywalizuje ze sobą, to jednak nie ma drugiej takiej firmy, a już na pewno drugiego takiego handlowca jak ty. Buduj w ten sposób swoją wartość, a klienci na pewno to wyczują i docenią.

2. Apart: „Z miłości do piękna”

Za pomocą tego krótkiego i prostego hasła firma Apart wskazuje powód, z jakiego powstała i tworzy nowe produkty. Tego typu komunikat pomaga w kontakcie z klientem, np. kiedy ma on wątpliwości dotyczące ceny. Mając w sobie wiarę w to, co sprzedajesz i wiedząc, dlaczego twoje produkty powstają, nie powinieneś mieć problemu z powiedzeniem: „Rozumiem, że cena nie jest najniższa, ale to jest Apart”. Kiedy przywołasz na myśl dobrze zaprojektowaną kampanię reklamową, eleganckie punkty sprzedaży oraz kulturalnych sprzedawców, wszystko jest spójne i warte każdej ceny, prawda?

Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści

Pozostałe 70% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.