4. Forum Szefów Sprzedaży. Od efektywnej strategii do obsługi posprzedażowej
Uczestnicy dowiedzą się m.in. jak – korzystając z konkretnych metod i danych – stworzyć plan sprzedaży, który pogodzi cele zarządu i realne możliwości handlowców; jak w prosty, a zarazem skuteczny sposób zarządzać ryzykiem w sprzedaży oraz kontrolować realizację planu przez poszczególnych sprzedawców; jak spośród wielu dostępnych środków motywacyjnych dobrać te, które rzeczywiście zadziałają w konkretnym zespole; jak zmniejszyć rotację w zespole handlowców i zatrzymać najlepszych sprzedawców.
Kiedy i gdzie?
23–24 listopada 2017 r., Warszawa
Dla kogo?
Dla menedżerów sprzedaży i marketingu różnych szczebli.
Tematyka:
Uczestnicy dowiedzą się m.in. jak – korzystając z konkretnych metod i danych – stworzyć plan sprzedaży, który pogodzi cele zarządu i realne możliwości handlowców; jak w prosty, a zarazem skuteczny sposób zarządzać ryzykiem w sprzedaży oraz kontrolować realizację planu przez poszczególnych sprzedawców; jak spośród wielu dostępnych środków motywacyjnych dobrać te, które rzeczywiście zadziałają w konkretnym zespole; jak zmniejszyć rotację w zespole handlowców i zatrzymać najlepszych sprzedawców.
Organizator:
„Szef Sprzedaży”