10 blogów biznesowych, które warto śledzić
Praca w sprzedaży to konieczność ciągłego dostosowywania się do zmieniającego się rynku i oczekiwań klientów. Nie da się bazować na tych samych rozwiązaniach przez lata. Trzeba wciąż szukać, próbować, ulepszać. Warto też czerpać inspirację od innych, na przykład z blogów prowadzonych przez wybitne postaci ze świata sprzedaży i biznesu.
1. Seth’s Blog - Seth Godin, www.seths.blog
Seth Godin to jeden z najsłynniejszych specjalistów zajmujących się marketingiem. Jego blog (a także szereg książek, których jest autorem) to kopalnia praktycznych porad do zastosowania w codziennej pracy z klientami. Na przykład w jednym z wpisów znajdziemy ciekawe spostrzeżenia dotyczące odpowiadania na pytania podczas spotkań z klientami. Większość sprzedawców mylnie sądzi, że tylko udzielając poprawnych odpowiedzi „zdaje test” i popycha sprawy do przodu. Autor zwraca natomiast uwagę na to, że pytanie klienta to szansa dostrzeżenia, po co tak naprawdę budowana jest ta konkretna interakcja między nami a klientem oraz pracy nad sobą i swoimi umiejętnościami. Blog jest uaktualniany niemal codziennie – co jest ewenementem w świecie bloggerów. Wpisy są krótkie i pisane prostym językiem, co jest o tyle ważne, że blog jest prowadzony w języku angielskim.
2.Mała Wiejska Firma - Paweł Kępa www.malawiejskafirma.pl
Dość nowy blog – pierwszy wpis pojawił się w lutym 2017 r. Skierowany jest do marketingowców i handlowców pracujących w mniejszych firmach. Nie oznacza to jednak, że osoby z dużych firm nie znajdą na nim ciekawych treści – wręcz przeciwnie. Jeśli interesują cię tematy związane z social sellingiem – ten blog koniecznie trzeba śledzić. O ile autorowi nie zabraknie konsekwencji, stanie się jasną gwiazdą na niebie blogosfery biznesowej.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 74% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.