X edycja Poland & CEE Retail Summit
10., jubileuszowa edycja Poland & CEE Retail Summit odbędzie się w dniach 13-14 marca 2018 w Warszawie. To najważniejsze spotkanie polskiego sektora handlu i FMCG.
Kongres poprzez wymianę wiedzy, dyskusje, bezpośrednie spotkania biznesowe i aktywną prezentację oferty ma na celu kształtować kierunki rozwoju i stymulować wzrost sektora handlu w Polsce i regionie CEE. W tym roku, oprócz wspólnej sesji plenarnej, organizatorzy przygotowali dla uczestników również podział na sześć równoległych sesji tematycznych.
Sesja plenarna Future of Retail is here, be prepared! będzie oscylować wokół innowacji i przyszłości handlu w Polsce – prognozy gospodarcze i makroekonomiczne, światowe trendy, plany i strategie rozwoju najważniejszych graczy, analiza modeli biznesowych.
Podczas sesji Handel w Polsce 2020 praktycy skupią się na kierunkach rozwoju rynku, trendach kształtujących strategie sieci handlowych, wojnach cenowych czy wyzwaniach natury prawnej.
Nowością jest sesja Retail Online, podczas której uczestnicy dowiedzą się, jak wykorzystać nowoczesne technologie do zwiększania konwersji i wartości koszyka, budowania synergii między kanałami on i offline oraz jak zarządzać największymi wyzwaniami wdrażania e-commerce.
Omnishopper dziś i jutro to główne zagadnienie, które zostanie poruszone podczas sesji Omnishopper w świecie marek. Podczas sesji porozmawiamy o analizie i wykorzystaniu customer insights i omnichannel customer analytics by zwiększyć zawartość koszyka.
Konkretne przykłady na usprawnienie łańcucha dostaw elastycznie reagującego na zmiany zachowań konsumentów, optymalizujących koszty i podnoszących efektywność współpracy na linii sieć handlowa-retailer uczestnicy znajdą w sesji Supply Chain Excellence.
Podczas sesji Współpraca sieć handlowa – dostawcy będzie mowa o tym, gdzie szukać potencjału na dalszy rozwój importu i eksportu czy jak zarządzać promocją aby trafiać w oczekiwania obecnego shoppera.
Retail Futurology tak jak podczas poprzedniej edycji skupi się na innowacjach, digitalizacji, modernizacji i personalizacji.
Strategiczne informacje bezpośrednio od liderów w branży, plany rozwoju liderów rynku, cenne kontakty biznesowe wysoka reprezentatywność i skala wydarzenia gwarantują dwa intensywne dni rozmów o rozwoju współpracy.
Szczegóły oraz warunki uczestnictwa dostępne na stronie: www.retail-conferences.com.