X edycja Poland & CEE Retail Summit

10., jubileuszowa edycja Poland & CEE Retail Summit odbędzie się w dniach 13-14 marca 2018 w Warszawie. To najważniejsze spotkanie polskiego sektora handlu i FMCG.

Retail 2017_3.jpg

Kongres poprzez wymianę wiedzy, dyskusje, bezpośrednie spotkania biznesowe i aktywną prezentację oferty ma na celu kształtować kierunki rozwoju i stymulować wzrost sektora handlu w Polsce i regionie CEE. W tym roku, oprócz wspólnej sesji plenarnej, organizatorzy przygotowali dla uczestników również podział na sześć równoległych sesji tematycznych.

Sesja plenarna Future of Retail is here, be prepared! będzie oscylować wokół innowacji i przyszłości handlu w Polsce – prognozy gospodarcze i makroekonomiczne, światowe trendy, plany i strategie rozwoju najważniejszych graczy, analiza modeli biznesowych.

Podczas sesji Handel w Polsce 2020 praktycy skupią się na kierunkach rozwoju rynku, trendach kształtujących strategie sieci handlowych, wojnach cenowych czy wyzwaniach natury prawnej.

Nowością jest sesja Retail Online, podczas której uczestnicy dowiedzą się, jak wykorzystać nowoczesne technologie do zwiększania konwersji i wartości koszyka, budowania synergii między kanałami on i offline oraz jak zarządzać największymi wyzwaniami wdrażania e-commerce.

Omnishopper dziś i jutro to główne zagadnienie, które zostanie poruszone podczas sesji Omnishopper w świecie marek. Podczas sesji porozmawiamy o analizie i wykorzystaniu customer insights i omnichannel customer analytics by zwiększyć zawartość koszyka.

Konkretne przykłady na usprawnienie łańcucha dostaw elastycznie reagującego na zmiany zachowań konsumentów, optymalizujących koszty i podnoszących efektywność współpracy na linii sieć handlowa-retailer uczestnicy znajdą w sesji Supply Chain Excellence.

Podczas sesji Współpraca sieć handlowa – dostawcy będzie mowa o tym, gdzie szukać potencjału na dalszy rozwój importu i eksportu czy jak zarządzać promocją aby trafiać w oczekiwania obecnego shoppera.

Retail Futurology tak jak podczas poprzedniej edycji skupi się na innowacjach, digitalizacji, modernizacji i personalizacji.

Strategiczne informacje bezpośrednio od liderów w branży, plany rozwoju liderów rynku, cenne kontakty biznesowe wysoka reprezentatywność i skala wydarzenia gwarantują dwa intensywne dni rozmów o rozwoju współpracy.

Szczegóły oraz warunki uczestnictwa dostępne na stronie: www.retail-conferences.com.

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.