„RODO w e‑commerce” – praktyczny poradnik dla e-biznesu
Właśnie ukazał się na rynku nakładem wydawnictwa Wolters Kluwer praktyczny poradnik dla podmiotów z sektora e-commerce zawierający omówienie przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO), które zacznie obowiązywać 25 maja 2018 r.
W poradniku czytelnicy znajdą szczegółowe wskazówki dotyczące zasad przetwarzania danych oraz przesłanek uprawniających do ich przetwarzania, nowych praw podmiotów danych, obowiązków właścicieli sklepów internetowych w odniesieniu do baz danych klientów.
Autorzy wyjaśniają na czym polega prawo do bycia zapomnianym, sprostowania danych, niepodlegania profilowaniu i ograniczania przetwarzania danych.
W poradniku omówiono także zagadnienia podejścia opartego na ryzyku przy kształtowaniu obowiązków administratorów, dokumentacji jaką muszą opracować administratorzy, czy też aspektów związanych z transgranicznym przetwarzaniem danych.
Tytuł: „RODO w e-commerce”
Zespół autorski: Monika Namysłowska, Dominik Lubasz (redaktor naukowy), Witold Chomiczewski, Berenika Kaczmarek-Templin, Katarzyna Witkowska-Nowakowska, Natalia Zawadzka, Marta Kwiatkowska-Cylke, Kamil Hamelusz, Arkadiusz Bazylko, Joanna Łuczak-Tarka, Monika Susałko
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Liczba stron: 336
Link do publikacji: https://www.profinfo.pl/sklep/rodo-w-e-commerce,69938.html