Opakowanie wspierające sprzedaż, czyli Packaging Innovations 2018

Jak powinno wyglądać idealne opakowanie? Na to pytanie spróbują odpowiedzieć eksperci z branży opakowań, technolodzy i brand managerowie, którzy wystąpią podczas 10. Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations, które odbędą się 17-18 kwietnia 2018 r. w Warszawie. Podczas Targów odbędzie się 30 branżowych wykładów, czyli aż 15 godzin eksperckich prezentacji w ramach 2 stref workshops!

Packaging Innovations (11).jpg

Uczestników z pewnością zainteresuje wykład „Shaping the future of packaging”. Stanisław Moczulski z Mëtsa Board opowie o aktualnych trendach oraz oczekiwaniach stawianych twórcom opakowań przyszłości. Podczas seminariów odbędzie się również wykład dla fanów storytellingu budowanego na kanwie bogatej historii marki. Na uwagę może zasłużyć prezentacja na temat tradycji i historii Fabryki Cukierniczej Kopernik S.A. opowiedzianej… na nowo. Seminarium poprowadzą Jakub Kopczyński z Fabryki Kopernik i Cezary Kubiak z agencji Lookin’ Good Sp. z o.o..

W stronę klienta

Naładowane technologią, kolorowe, świecące lub pachnące – metod na przyciągnięcie uwagi klienta wydaje się być wiele. Jednak co tak naprawdę powinno komunikować opakowanie? O tym jak projektować opakowanie marki własnej, by wyróżniało się na półce opowie Edyta Dembińska z Piotr i Paweł S.A.. W co zapakować niszowy produkt, aby dotrzeć do szerokiego grona klientów opowie natomiast Przemysław Kędzierski z Browaru Raduga.

Z głową

Projektanci opakowań muszą zwracać szczególną uwagę nie tylko na sam design opakowania. Ważne jest również to, co opakowanie komunikuje kupującemu. Barbara Kowalska z Carrefour Polska opowie o System SENS wprowadzonym przez sieć handlową. Słuchacze dowiedzą się w jaki sposób nowe oznakowania informują odbiorcę o wartościach odżywczych kupowanego produktu. Bardzo ważny temat poruszy również Monika Jasłowska. Reprezentantka Grupy Polpharma opowie o uznanym w środowisku farmaceutycznym projekcie ujednolicenia opakowań leków na receptę.

Paczki od serca

Gości Targów bez wątpienia zainteresuje case study znanej w całym kraju akcji Szlachetna Paczka. Anna Bondarzewska i Diana Nomańczuk porozmawiają z uczestnikami seminariów o marketingu społecznie odpowiedzialnym. Prezentacja na temat paczek, które nie sprzedają, a uszczęśliwiają swoich adresatów zapowiada się wyjątkowo ciekawie.

Przegląd rynku

Podczas seminariów prelegenci przeprowadzą przegląd ciekawych i oryginalnych opakowań, opowiedzą również o najciekawszych rozwiązaniach i pomysłach swoich marek. Nie zabraknie przykładów od tak rozpoznawalnych marek jak Krystyna Janda Sp. z o.o., Takeda Pharma Sp. z o.o., DS Smith Packaging czy PC Print. Udział w seminariach jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji na Targi Packaging Innovations 2018. „E-commerce & Digital Marketing” objął wydarzenie swoim patronatem.

Harmonogram seminariów dostępny na stornie Targów: www.packaginginnovations.pl.

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.