Opakowanie wspierające sprzedaż, czyli Packaging Innovations 2018
Jak powinno wyglądać idealne opakowanie? Na to pytanie spróbują odpowiedzieć eksperci z branży opakowań, technolodzy i brand managerowie, którzy wystąpią podczas 10. Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations, które odbędą się 17-18 kwietnia 2018 r. w Warszawie. Podczas Targów odbędzie się 30 branżowych wykładów, czyli aż 15 godzin eksperckich prezentacji w ramach 2 stref workshops!
Uczestników z pewnością zainteresuje wykład „Shaping the future of packaging”. Stanisław Moczulski z Mëtsa Board opowie o aktualnych trendach oraz oczekiwaniach stawianych twórcom opakowań przyszłości. Podczas seminariów odbędzie się również wykład dla fanów storytellingu budowanego na kanwie bogatej historii marki. Na uwagę może zasłużyć prezentacja na temat tradycji i historii Fabryki Cukierniczej Kopernik S.A. opowiedzianej… na nowo. Seminarium poprowadzą Jakub Kopczyński z Fabryki Kopernik i Cezary Kubiak z agencji Lookin’ Good Sp. z o.o..
W stronę klienta
Naładowane technologią, kolorowe, świecące lub pachnące – metod na przyciągnięcie uwagi klienta wydaje się być wiele. Jednak co tak naprawdę powinno komunikować opakowanie? O tym jak projektować opakowanie marki własnej, by wyróżniało się na półce opowie Edyta Dembińska z Piotr i Paweł S.A.. W co zapakować niszowy produkt, aby dotrzeć do szerokiego grona klientów opowie natomiast Przemysław Kędzierski z Browaru Raduga.
Z głową
Projektanci opakowań muszą zwracać szczególną uwagę nie tylko na sam design opakowania. Ważne jest również to, co opakowanie komunikuje kupującemu. Barbara Kowalska z Carrefour Polska opowie o System SENS wprowadzonym przez sieć handlową. Słuchacze dowiedzą się w jaki sposób nowe oznakowania informują odbiorcę o wartościach odżywczych kupowanego produktu. Bardzo ważny temat poruszy również Monika Jasłowska. Reprezentantka Grupy Polpharma opowie o uznanym w środowisku farmaceutycznym projekcie ujednolicenia opakowań leków na receptę.
Paczki od serca
Gości Targów bez wątpienia zainteresuje case study znanej w całym kraju akcji Szlachetna Paczka. Anna Bondarzewska i Diana Nomańczuk porozmawiają z uczestnikami seminariów o marketingu społecznie odpowiedzialnym. Prezentacja na temat paczek, które nie sprzedają, a uszczęśliwiają swoich adresatów zapowiada się wyjątkowo ciekawie.
Przegląd rynku
Podczas seminariów prelegenci przeprowadzą przegląd ciekawych i oryginalnych opakowań, opowiedzą również o najciekawszych rozwiązaniach i pomysłach swoich marek. Nie zabraknie przykładów od tak rozpoznawalnych marek jak Krystyna Janda Sp. z o.o., Takeda Pharma Sp. z o.o., DS Smith Packaging czy PC Print. Udział w seminariach jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji na Targi Packaging Innovations 2018. „E-commerce & Digital Marketing” objął wydarzenie swoim patronatem.
Harmonogram seminariów dostępny na stornie Targów: www.packaginginnovations.pl.