Wyjadacz i początkujący
Zarządzanie zespołem handlowym, którego członkowie legitymują się różnym stażem i doświadczeniem, tak aby team osiągał dobre rezultaty i rozwijał się przez uruchomienie zespołowości, a nie wyłącznie aktywności szefa, jest menedżerskim wyzwaniem.
Dla Rafała, menedżera sprzedaży, każde zebranie, na którym informował zespół o nowych akcjach sprzedażowych, było koszmarem. Janek, stary wyjadacz, miał zwyczaj wypowiadania głośnych i niepochlebnych opinii o wdrażanych promocjach. „Kto to wymyślił? Tego nie da się sprzedać!” To najdelikatniejsze z komentarzy, które można było usłyszeć z ust – jakby nie było – najlepszego handlowca w zespole. W konsekwencji młodzi stażem pracownicy wychodzili ze spotkania zdemotywowani i zarażeni negatywnymi przekonaniami doświadczonego kolegi. Trudno było im sprzedawać produkt, w który zupełnie nie wierzyli.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 94% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.