Planowanie szkoleń w działach handlowych
Ile razy podczas pierwszych kontaktów z szefami działów handlowych można usłyszeć: „moi handlowcy są już dobrze wyszkoleni i nie potrzebują szkoleń z technik sprzedaży, poza tym mieli takie szkolenie rok temu”, a od uczestników szkolenia: „ciągle tylko nas szkolą, kiedy mamy sprzedawać?” czy: „już dość mamy technik sprzedaży – ile można?”. Dlaczego zdarzają się takie sytuacje? Z dużą dozą prawdopodobieństwa można odpowiedzieć, że ze względu na brak lub złą jakość planu szkoleń działu sprzedaży. Artykuł ten może pomóc wielu szefom sprzedaży spojrzeć na ten aspekt pracy z innej niż dotychczas strony.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.