Obniżka prowizji
Trudne rozmowy: obniżka prowizji. Jak informować o niej swoich pracowników?
Gdy prezes wezwał cię na spotkanie, wiedziałeś, że nie będzie to miła rozmowa: „Nasi klienci masowo uciekają do konkurencyjnych firm. Powodem są niższe ceny. Przestały ich przekonywać argumenty o tym, że nasz produkt jest lepszy. Skoro mogą mieć coś taniej, to po co przepłacać? Jest kryzys, więc nic dziwnego, że zaczynają uważniej liczyć każdy grosz. Uważam, że przy obecnej kondycji firmy za bardzo rozpieszczamy naszych handlowców, oferując im tak wysokie prowizje. Od przyszłego miesiąca obcinamy je. Długo nad tym myślałem i moja decyzja jest ostateczna – przekaż ją zespołowi”.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 88% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.