Szef Sprzedaży
Temat numeru: Błędne koło rekrutacji
W raz z końcem kwietnia przekazuję Państwu pierwszy numer nowego czasopisma „Szef sprzedaży”. wspólnie z autorami tworzymy je, mając na uwadze realne problemy występujące w zespołach handlowych i dokładając wszelkich starań, aby było jak najbardziej praktyczne i pomocne w Państwa codziennej pracy zawodowej.
Chciałabym, aby dwumiesięcznik był dla Państwa źródłem wiedzy, a także inspiracją do ciągłego wzbogacania i podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych oraz kompetencji kierowniczych. Nie ulega bowiem wątpliwości, że to od Państwa umiejętności menedżerskich zależy atmosfera w zespole, wzrost zaangażowania pracowników i lepsza jakość wykonywanej przez nich pracy, co ma realny wpływ na wyniki sprzedażowe.
W każdym numerze szczegółowo rozwiązujemy realne problemy, omawiamy różne aspekty zarządzania pracownikami działów handlowych: motywowanie, dyscyplinowanie, rozwiązywanie konfliktów, delegowanie zadań czy komunikację. Dużo miejsca poświęcamy prawdziwym przypadkom z polskich firm, a doświadczeni eksperci podpowiadają w jaki sposób radzić sobie z różnymi problemami w zarządzaniu personelem. Zamieszczamy również schematy postępowań, scenariusze rozmów oraz dokumenty, które ułatwiają pracę z zespołem.
Jestem przekonana, że porady, wskazówki i narzędzia opracowane przez naszych autorów, będą Państwo mogli z powodzeniem zastosować w swojej pracy.
W tym wydaniu: