Modelowanie zachowań w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi
W wielu przypadkach brak oczekiwanych wyników jest spowodowany realizowaniem przez organizację strategii sprzedażowych oderwanych od realiów rynkowych. W praktyce menedżera zarządzającego zespołem sprzedażowym niejednokrotnie jesteśmy zmuszeni zmodyfikować zalecane metody działania w firmie, aby osiągnąć postawione przed zespołem cele. Dlaczego?
Podstawową przyczyną błędów są: zła ocena sytuacji, brak analizy i ślepe wykonywanie zaleceń, które w odniesieniu do konkretnego zespołu sprzedażowego mogą być nieskuteczne. Jedynym właściwym postępowaniem jest analiza oczekiwań i potrzeb rynku, na którym działa firma. Uważajmy zatem, aby nie stosować rozwiązań, które już nie działają w szybko zmieniającej się rzeczywistości.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 92% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.