Gdy spada morale zespołu
Każdy szef marzy o tym, aby mieć zmotywowany, pełen zapału zespół sprzedażowy. Rzeczywistość biznesowa weryfikuje to życzenie, a problemy z morale pojawiają się w każdej firmie. Ważne jest, żeby w takiej sytuacji sięgnąć po właściwe rozwiązania.
Niskie morale w zespole zazwyczaj oznacza także spadek wyników sprzedażowych. Często mam okazję współpracować z zespołami, które przechodzą kryzys i widzę powtarzające się przyczyny takiego stanu rzeczy. Właściwa diagnoza sytuacji pozwala na przepracowanie problemu i „postawienie zespołu na nogi”. Dokonamy więc analizy czterech przyczyn i sprawdzimy, jakie działania należy podjąć, aby poprawić sytuację.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 91% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.