Gdy handlowiec obieca klientowi nierealne warunki współpracy
Trudne rozmowy: Gdy handlowiec obieca klientowi nierealne warunki współpracy.
To nie była przyjemna rozmowa telefoniczna z ważnym dla firmy klientem. Usłyszałeś coś o „totalnym braku profesjonalizmu”, „niepoważnym traktowaniu stałych partnerów” i „całkowitej utracie wiarygodności w jego oczach”. Okazało się, że jeden z twoich lepszych handlowców zaoferował mu warunki współpracy, na które twoja firma nie może sobie pozwolić. Klient uznał to za wystarczający pretekst do zakończenia współpracy. Nie bez powodu jesteś zły na swojego pracownika. Jego nieodpowiedzialność naraziła firmę na straty, a ciebie – na konieczność „odkręcania” sytuacji. Twoje zdenerwowanie potęguje fakt, że w najbliższym czasie czeka cię kolejna niezbyt komfortowa rozmowa – tym razem z podwładnym. Jak się do niej przygotować?
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 86% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.