5 kroków do skutecznej realizacji celów
Twoi handlowcy widzą Cię takim, jakim naprawdę jesteś każdego dnia w pracy. Jeżeli sam masz problem z osiąganiem celów, Twoi pracownicy to wiedzą. Przykład idzie z góry, więc jeśli chcesz wymagać od zespołu skuteczności w realizacji celów, najpierw sam musisz mieć pewność, że jesteś wartym naśladowania wzorem.
Rola szefa polega w istocie na umiejętności osiągania założonych celów i takim prowadzeniu zespołu, aby wkład w ich wypracowanie mieli wszyscy jego członkowie. Tymczasem rzeczywistość wygląda zupełnie inaczej: setki uczestników szkoleń powtarza jak mantrę „mój szef nie wie, czego chce, zmienia mi zadania i cele co dwa tygodnie”.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 94% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.