Rozbudowa bazy mailingowej kampania VIP SALE

Rozbudowa bazy mailingowej stanowi nieodłączny element skutecznego e-mail marketingu. Jak centrom Designer Outlet w Polsce udało się w przeciągu paru miesięcy powiększyć bazę o ponad 130%? Poznajcie jedno z rozwiązań na przeprowadzenie kampanii, dzięki której firma pozyska nowych klientów.

O centrach Designer Outlet w Polsce

Centra outletowe Designer Outlet obecne są w Polsce w trzech lokalizacjach – w Gdańsku, w Sosnowcu i w Piasecznie pod Warszawą. Każde z nich oferuje unikalny miks polskich i zagranicznych marek modowych, w tym również grupę marek segmentu premium. Szeroka oferta daje niepowtarzalną okazję do nabycia najwyższej jakości produktów w cenach zawsze o 30-70% niższych od regularnych. W ofercie centrów możemy znaleźć wiele prestiżowych marek, m.in.: Armani, Calvin Klein, Guess, Levi’s, New Balance, Nike, Pandora, Tommy Hilfiger i wiele więcej.

Grupa odbiorców

Grupą docelową kampanii byli aktualni oraz potencjalni klienci centrów Designer Outlet w Polsce.

Terminy przeprowadzenia akcji:

Maj 2019:

  • Designer Outlet Gdańsk
  • Designer Outlet Sosnowiec
  • Designer Outlet Warszawa

Wrzesień 2019:

  • Designer Outlet Warszawa

Listopad 2019

  • Designer Outlet Gdańsk

Cel

Głównym celem kampanii organizowanych w 2019 roku była rozbudowa bazy e-mailowej VIP Club. Dodatkową wartością była lojalizacja członków VIP Clubu. Wszyscy odbiorcy kampanii otrzymali dodatkowe rabaty (rysunek 1) w sklepach partnerskich akcji, znajdujących się na terenie centrów Designer Outlet.

Mechanizm działania

Do systemu SARE wdrożona została nowa funkcjonalność – mechanizm generowania kodów QR w wiadomości, zintegrowany z zewnętrznym urządzeniem skanującym. Dzięki takiemu rozwiązaniu centra Designer Outlet w Polsce mogły w prosty sposób przygotować w systemie Sare i przeprowadzić kampanię, w której dostępna była określona pula kodów QR. Ponadto wygenerowane kody zostały dynamicznie zaimplementowane w kreacji, dzięki czemu odbiorca końcowy (klient) po spełnieniu określonego warunku (np. po zapisie do bazy) otrzymał swój unikalny kod w wiadomości, który należało zeskanować w punkcie informacyjnym w centrum. W rezultacie, w zamian za zapisanie się do bazy otrzymał kartę VIP SALE z dodatkowymi rabatami.

Specjalnie stworzona aplikacja (rysunek 2) była nieodłącznym elementem kampanii umożliwiającym klientom outletów zapis do bazy VIP Club. Zapisanie się do bazy stanowiło przepustkę do otrzymania wiadomości z kartą VIP SALE oferującą dodatkowe rabaty na cały asortyment w sklepach partnerskich akcji.

Wyniki

Kampania zakończyła się sukcesem, a jej założone cele zostały osiągnięte. Najemcy sklepów, które brały udział w akcji, są zadowoleni z większych wyników sprzedaży, czego następstwem jest coraz większe zainteresowanie uczestnictwem w kampanii innych sklepów. Zobaczcie, jakie wzrosty odnotowały centra Designer Outlet w Polsce, porównując kampanię VIP SALE przeprowadzoną w 2019 oraz w 2018 roku.

Autorem i pomysłodawcą programu VIP SALE są centra Designer Outlet w Polsce. Za przygotowanie kampanii, techniczny nadzór nad jej realizacją oraz wysyłkę wiadomości z kodami QR odpowiadał SAREsystemo.


Wyniki kampanii VIP SALE 2019:

  • 308% więcej wysłanych wiadomości z unikalnymi kodami QR,
  • 10% wyższy średni wskaźnik OR unikalny z powitalnych wysyłek do klientów,
  • 228% więcej zużytych kodów QR,
  • 72% więcej nowych adresów e-mail w bazie odbiorców.

Digitree Group jest firmą posiadającą w portfolio szereg narzędzi SARE do automatyzacji marketingu zarówno w sferze online jak i offline. Podchodząc indywidualnie do klienta, tworzymy rozwiązania dostosowane do jego potrzeb i oczekiwanych przez niego efektów.


Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.