Polacy na e-zakupach
Polska – według badania przeprowadzonego przez instytut opinii publicznej Infas na zlecenie Trusted Shops – znalazła się na trzecim miejscu pod względem częstotliwości zakupów w sieci – za Wielką Brytanią i Niemcami. Na co zwracają uwagę konsumenci podczas e-zakupów?
Wyniki sondażu wskazują, że mieszkańcy poszczególnych krajów borykają się z podobnymi trudnościami podczas zakupów przez Internet.
Rzadziej, ale częściej
W tym roku na rozwiniętych rynkach e-commerce zanotowano nieznaczne spadki częstotliwości zakupów. W Wielkiej Brytanii 40% konsumentów przyznaje, że robi zakupy w sieci przynajmniej raz w tygodniu. Dla porównania w ubiegłym roku 44% Brytyjczyków deklarowało cotygodniowe zakupy. Niemiecki rynek e-commerce odnotował podobne wyniki, 38% niemieckich konsumentów deklaruje, że kupuje w sieci przynajmniej raz w tygodniu. Rynek ten odnotował niewielki, jednoprocentowy spadek w porównaniu z zeszłym rokiem.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 89% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.