Lojalność w cenie
Na polskim rynku funkcjonuje ponad 120 programów lojalnościowych z przeróżnych branż, skierowanych do konsumentów końcowych. W jednej trzeciej z nich na poziomie deklaratywnym bierze udział ponad 1% uczestników programów, a próg 20% przekraczają trzy programy: PAYBACK, Tesco Clubcard i Vitay – Orlen.
Jak wynika z corocznych badań przeprowadzanych przez ARC Rynek i Opinia, Polacy stają się coraz bardziej aktywnymi i świadomymi uczestnikami programów lojalnościowych. Chociaż odsetek respondentów posiadających w swoim portfelu co najmniej jedną kartę programu lojalnościowego pierwszy raz od kilku lat spadł nieco poniżej 50%, to ci, którzy deklarują korzystanie z programów, przyznają, że są coraz aktywniejsi.
Spadek zainteresowania programami lojalnościowymi? Jednak nie…
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 91% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.