Graficzne narzędzia do prezentacji danych sprzedażowych
Dzięki szeroko zakrojonej akcji marketingowej firma pozyskała dane potencjalnych klientów z całej Polski. W jaki sposób je przedstawić, aby można było ocenić skuteczność akcji w poszczególnych województwach i wskazać, które z nich ma największy potencjał sprzedażowy? Do takich zadań służy w Excelu dodatek Power Map.
Przedsiębiorstwo handlowe przeprowadziło w całej Polsce akcję marketingową mającą na celu pozyskanie leadów potencjalnych klientów, którzy wyrażą zgodę na kontakt z przedstawicielem firmy. Dane osób zainteresowanych prezentacją oferty zbierane były trzema kanałami, poprzez:
- formularz kontaktowy na stronie www (oznaczenie „www”),
- kontakt telefoniczny działu handlowego (oznaczenie „telefon”),
- formularz papierowy wysyłany do klienta (oznaczenie „poczta”).
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 88% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.