Cena w e‑mail marketingu
- Jak przedstawiać cenę w kreacji mailingowej, aby zwiększyć konwersję?
- Czym jest analiza RFM i jak można użyć jej do działań e-mail marketingowych?
- W jaki sposób segmentować bazę klientów, by utrzymać ich lojalność?
Sposób, w jaki komunikujemy cenę, jest jednym z kluczowych czynników wpływających na konwersję w sklepie internetowym. W artykule skupiono się na aspektach wizualnych oraz technicznych komunikacji cenowej, które pomogą w pełni wykorzystać potencjał zarządzania cenami.
Nie od dzisiaj wiadomo, że na przykucie uwagi odbiorcy w Internecie mamy maksymalnie 8 sekund. Niezwykle istotna jest więc odpowiednia komunikacja, która zachęci go do podjęcia konkretnych aktywności. Jednym z najlepszych sposobów na komunikację marketingową w Internecie jest e-mail marketing. Dlaczego? Ponieważ jest to najchętniej wybierana przez odbiorców droga, którą chcą otrzymywać informacje ofertowe. Pozyskiwanie nowych klientów i strategie generowania ruchu na stronie są ważnym elementem pracy marketera, ale to właśnie utrzymywanie komunikacji ze stałymi klientami i budowanie ich lojalności generuje największą część przychodów sklepu internetowego.
Według raportu Gemius E-commerce w Polsce 20161, jednym z najważniejszych czynników, które powodują, że Polacy rozpoczynają zakupy w Internecie, jest właśnie cena. W dobie tak wysokiej konkurencji nie wystarczy jednak, że będzie ona niższa niż w sklepie tradycyjnym. Odbiorca znajdujący się na stronie sklepu często szuka już konkretnych produktów. E-mail marketing umożliwia poinformowanie go i nakłonienie, żeby tam zajrzał – trzeba jednak zastosować kilka nienachalnych technik perswazji, które w tym pomogą. Warto wykorzystać do tego odpowiednią komunikację ceny, która jest tak istotna.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 87% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.