Kiedy klient mówi "nie"
Nie ma czasu na rozmowę, nie jest zainteresowany, nie chce dać ci szansy, nie zdecyduje się na współpracę – klienci odmawiali, odmawiają i będą odmawiać. Dlaczego tak się dzieje, co w ten sposób chcą ci powiedzieć i co zrobić, aby odmowę przekuć na swój sukces?
Sprzedając i pracując z klientami nad efektywnością zespołów sprzedaży, obserwuję, że odmowa jest jedną z tych reakcji klienta, która bardzo onieśmiela, negatywnie wpływa na samoocenę, odbiera chęć podejmowania kolejnych kroków, zabiera energię, rodzi agresję. I oczywiście jedni łatwiej sobie z tą reakcją radzą, innym przychodzi to trudniej, ale wierzę, że warto tę konkretną reakcję klienta rozłożyć na czynniki pierwsze, aby w przyszłości w jeszcze bardziej konstruktywny sposób na nią odpowiedzieć.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 93% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.