Excel jako system CRM cz. I – sortowanie danych
Excel w małych i średnich firmach jest czasem wykorzystywany jako system CRM. Nie dziwi to, ponieważ pozwala łatwo zapisać informacje o klientach, transakcjach sprzedaży itp., a także uławia analizę tych danych, np.: pomaga w obliczeniu, ile przychodu uzyskała firma w poszczególnych miesiącach. Prezentujemy cykl artykułów, w których pokażemy, jak sprawnie poruszać się w Excelu, żeby stał się pomocą w codziennej pracy.
Zanim zaczniemy wykonywać bardziej skomplikowane analizy/obliczenia z pomocą Excela, musimy pamiętać o odpowiednim przygotowaniu danych, żeby późniejsze analizy były łatwiejsze do wykonania.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 94% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.