AIDA w sprzedaży przez telefon

Ile razy po tym, gdy zadzwoniłeś do klienta, usłyszałeś w słuchawce: „Nie mam czasu”, „Nie jestem zainteresowany”, „Zastanowię się”? Zapewne tysiące razy. Jednak można inaczej. W artykule pokażę ci, jak sprawić, żeby klient nie rzucił słuchawką i… kupił.

Dostępny jest przetłumaczony materiał kliknij tutaj, aby przejść do materiału.

AS_11_32.jpg

Telefon powinien być dla sprzedawcy podstawowym narzędziem pracy. Piszę „powinien”, bo prawda jest niestety inna. Dzisiejszy handlowiec czeka. Czeka, aż klient do niego zadzwoni, wyśle zapytanie ofertowe lub aż szef zatrudni telemarketerów do umawiania leadów, które sprzedawca obdzwoni, bez konieczności poszukiwania klientów na zimno. Oczywiście nie dotyczy to wszystkich pracujących w sprzedaży, ale śmiało możemy założyć, że 80% z nich tak. Pozostałe 20% to typ osobowości, który w 70% jest sangwinikiem lubiącym budować relacje, poznawać nowych ludzi i godzinami wisieć na telefonie i w 30% cholerykiem, który jest nastawiony na realizację celów i wie, że każdego dnia musi wykonać określoną liczbę połączeń i odbyć założoną liczbę spotkań. I robi to, osiągając efekty, o jakich marzy pozostałe 80% sprzedawców.

Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści

Pozostałe 92% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.