CAC (Customer Acquisition Cost – koszt pozyskania klienta)
Wskaźnik określający koszty przypadające na pozyskanie klienta. Liczymy go według wzoru: CAC = (środki wydane na pozyskanie klienta) / (liczba pozyskanych klientów).
Wskaźnik określający koszty przypadające na pozyskanie klienta. Liczymy go według wzoru: CAC = (środki wydane na pozyskanie klienta) / (liczba pozyskanych klientów).
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań
Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok
Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu
Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok
Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu
Dodaj do ulubionych - opcja jest dostępna tylko dla aktywnych prenumeratorów.
Pełna funkcjonalność serwisu z wyłączeniem możliwości pobierania wydań w formacie PDF.