Zgrupowanie Asów Sprzedaży: "Zdalna sprzedaż - skuteczna sprzedaż"

duotone_2_2500_1_.png

Rok temu dla większości z nas świat stanął na głowie, a proces sprzedaży w wielu firmach uległ całkowitej zmianie. Początkowo wszyscy zapewne wierzyliśmy, że już niebawem uda się wrócić do doskonale znanej rzeczywistości, wypełnionej bezpośrednimi spotkaniami z klientem, długimi godzinami spędzanymi w samochodzie, pociągu i... w sali szkoleniowej.

Jak pewnie wielu z Was pamięta, do 2020 r. nasze coroczne spotkania pod hasłem Zgrupowanie Asów Sprzedaży odbywały się stacjonarnie. Spotykaliśmy się w jednym z warszawskich hoteli, by przez dwa dni dyskutować o najskuteczniejszych metodach i technikach sprzedażowych, dzielić się dobrymi praktykami, uczyć nowinek, a przy okazji – nawiązywać nowe relacje, zarówno biznesowe, jak i prywatne.

Dzisiaj wiemy już, że praca zdalna będzie standardem również w roku 2021, a i później wiele towarzyszących jej elementów, jak choćby konieczność znajomości obsługi narzędzi do tele- i wideokonferencji czy prowadzenia spotkań online pozostanie w katalogu najbardziej pożądanych umiejętności handlowca na stałe. Dlatego też w tym roku nasze Zgrupowanie w całości poświęcimy sprzedaży zdalnej – od etapu prospectingu, po negocjacje, aż przez finalizację transakcji.

Zapraszamy do udziału w Zgrupowaniu!


„Zdalna sprzedaż – skuteczna sprzedaż”

Lista prelegentów oraz zapisy: www.zgrupowanie.explanator.pl


Prelekcje (13.05.)

Blok 1. Znaleźć i zainteresować klienta

1. Nowa rzeczywistość, nowy klient – czym sprzedaż zdalna różni się od sprzedaży na żywo?

  • Czego oczekuje od handlowca klient w 2021 r., po ponad roku pandemii?
  • Dlaczego metody dotarcia do klienta, które działały przed pandemią, obecnie często zawodzą?
  • Jakie są dobre strony zmian w sprzedaży, wymuszonych przez pandemię, i jak je wykorzystać na swoją korzyść?

2. Gdzie jest mój klient?

  • Gdzie szukać nowych klientów w dobie pandemii i wobec braku targów branżowych, konferencji stacjonarnych itd.?
  • Jak wyróżnić się z tłumu i przebić się do klienta ze swoją ofertą – telefonicznie, mailowo i przez portale społecznościowe?
  • Dlaczego social selling nie zawsze działa, czyli podstawowe błędy popełniane przez handlowców

Blok 2. Jak prowadzić spotkania z klientem, gdy nie można spotkać się bezpośrednio

3. Spotkajmy się... oczywiście online

  • Jak ustalić agendę spotkania zdalnego i dlaczego powinna się ona różnić od planu spotkania face-to-face?
  • Kto powinien brać udział w takim spotkaniu i jak je poprowadzić, by nie okazało się stratą czasu dla żadnej ze stron?
  • Jak prezentować ofertę, gdy możemy się spotkać wyłącznie zdalnie?

4. „Kupiłbym od Pana, ale musi Pan zejść z ceny”, czyli o negocjacjach

  • Mecz wygrywa się w szatni, czyli jak przygotować się do zdalnych negocjacji z klientem
  • Czym jest BATNA i dlaczego nie można prowadzić negocjacji bez jej zdefiniowania?
  • Jak negocjować, gdy druga strona za wszelką cenę chce postawić na swoim albo gdy startujemy z teoretycznie gorszej pozycji, niż nasz negocjacyjny przeciwnik

Blok 3. Gdy piłka zbliża się do bramki, czyli o finalizowaniu transakcji

5. „Muszę to jeszcze przemyśleć”, czyli kilka słów o obiekcjach

  • Czy i w jaki sposób obiekcje klientów, z którymi rozmawiamy tylko zdalnie, różnią się od obiekcji które padają podczas spotkań stacjonarnych?
  • Jak rozpoznać, czy obiekcje dotyczące zbyt wysokiej ceny są prawdziwe, czy są tylko wymówką?
  • Jak skutecznie zbijać obiekcje klienta?

6. „Mamy to!”, czyli o finalizacji transakcji

  • Jak reagować, kiedy klient zaczyna nas zwodzić, mimo że wszystko wskazywało na to, że już finalizujemy transakcję?
  • Kiedy relacje stają się przeszkodą w sprzedaży, czyli co robić, kiedy finalizacja odsuwa się w czasie, ale boimy się ją przyspieszyć żeby nie popsuć relacji z klientem
  • Kiedy i jak prosić o rekomendacje po udanej finalizacji transakcji

Warsztaty (14.05.)

Warsztat 1. Tworzenie persony klienta i projektowanie jego ścieżki zakupowej

Warsztat 2. Cold calling i cold mailing, który działa

Warsztat 3. Jak negocjować, by domykać więcej transakcji

Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści

Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.