Zarządzanie czasem w sprzedaży
Czas to pieniądz – brzmi znane wszystkim przysłowie. Powtarzamy je często, zwłaszcza w świecie sprzedaży, ale czy zdajemy sobie sprawę ze znaczenia tych słów? Czas może okazać się naszym największym sprzymierzeńcem albo największym wrogiem.
Czas jest specyficznym zasobem – nie można go kupić ani zmagazynować, a mimo to jest warty inwestycji. Ponieważ jest ulotny, a raz stracony – nie może zostać odzyskany – czasem nie można zarządzać. Można jednak nauczyć się wykorzystywać go efektywnie.
Zarządzanie czasem w sprzedaży oznacza świadome planowanie tego, co robimy i kontrolę wykonywanych czynności. W ten sposób zarządzamy sobą w czasie. Nie bez znaczenia jest tu słowo „zarządzamy” bo czasem należy świadomie gospodarować. Efektywny handlowiec to ten, który ma świadomość konieczności planowania w czasie.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 94% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.