XIII Targi eHandlu w Warszawie

E-commerce to jedna z najszybciej rozwijających się gałęzi gospodarki na świecie. W 2016 roku wartość rynku e-handlu w Polsce wyniosła 35,5 mld zł. Według prognoz ekspertów w 2020 roku będą to już 63 mld zł. Chcesz poznać branżę sprzedaży internetowej od środka? Już 8 listopada w Warszawie odbędą się XIII Targi eHandlu - największe spotkanie ludzi z branży e-commerce w Polsce

press11.jpg

Hala EXPO XXI ugości blisko 140 wystawców świadczących swoje usługi w handlu internetowym. Różnorodność jest ogromna - od firm kurierskich i logistycznych, przez oferujące rozwiązania SaaS, systemy CRM i ERP, płatności online, po agencje marketingowe.

Nie zabraknie także okazji do poszerzenia swojej wiedzy. W ciągu 7 godzin trwania eventu, na 3 scenach, odbędą się aż 24 prelekcje prowadzone przez ekspertów, którzy rozjaśnią nawet najbardziej złożone zagadnienia w tematyce e-commerce. Szczegółowa agenda wydarzenia dostępna tutaj: https://targiehandlu.pl/#agenda

- W listopadzie spotkamy się już po raz trzynasty. Od 2011 roku staramy się stale rozwijać event, tak aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom branży e-commerce w Polsce. Naszym priorytetem jest zmniejszenie do minimum dystansu pomiędzy zwiedzającym a wystawcą. W tym celu Targi eHandlu odbywają się w formule  “open space” - nie spotkacie się z zabudowanymi boxami - stoiska mają “otwarty” charakter, wystawcy wychodzą “do klienta”. Na chwilę relaksu, czy też rozmowę z potencjalnym klientem, będziecie mogli sobie pozwolić w strefie networkingu - wygodne pufy czy leżaki, a do tego smaczna kawa znacznie umilą ten czas. - mówi Roman Turaj, organizator Targów eHandlu.

Swoją obecność na targach potwierdziły już takie firmy jak  Okazje.info, Oktawave, Sempai, Shoper, SMSAPI.

Co warte podkreślenia, XIII Targi eHandlu są zupełnie darmowe. Aby dołączyć do grona ponad 4000 zwiedzających wystarczy pobrać wejściówkę tutaj:

https://targiehandlu.pl/

Znajdziecie nas w PRESS CORNERZE - mamy dla Was darmowe egzemplarze “E-commerce & Digital Marketing”. Przygotowaliśmy dla Was także konkurs, w którym do zdobycia będzie dostęp online do naszego czasopisma.

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.