Wystąpienie, które sprzedaje
Prelekcja na konferencji branżowej to czas, który można wykorzystać na sprzedaż, ale paradoksalnie nie należy niczego… sprzedawać. Uczestnicy nie przyszli na zakupy, ale raczej po wiedzę i kontakty. W jaki sposób przygotowywać prelekcję, aby była ciekawa dla słuchaczy i przełożyła się na sprzedaż?
Poniedziałek, 8:30. Smartfon Artura zawibrował sygnałem oznaczającym bardzo ważną wiadomość. Artur zatrzymał samochód i przeczytał tekst:
Cześć. Jest ważny temat. Za dwa tygodnie bierzemy udział w konferencji Sprzedaż XXI wieku. Organizatorowi wycofał się prelegent i zaproponował, by nasza firma wzięła udział w prelekcji. Zgodziłam się. Chciałabym, żebyśmy wykorzystali to sprzedażowo. Zastanów się, jak to opracować. Za tydzień spotkamy się i przedstawisz swoje koncepcje. Pozdrawiam, Agnieszka.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 92% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.