Własne centrum telefoniczne czy outsourcing?
Outsourcing call center generuje mniejsze koszty niż własne centrum telefoniczne, jednak nie pozwala w pełni kontrolować pracy sprzedawców. Kiedy warto skorzystać z outsourcingu usług sprzedaży telefonicznej? Jakie działania podjąć, kiedy współpraca z firmą outsourcingową nie daje zadowalających wyników, ale nie chcemy z niej rezygnować?
Stworzenie własnego działu obsługi telefonicznej ma zarówno zalety, jak i wady. Uważam, że aby dowiedzieć się, które rozwiązanie będzie korzystniejsze dla firmy, trzeba najpierw zebrać jak najwięcej danych od firmy outsourcingowej.
Ewaluacja współpracy z firmą outsourcingową
Przede wszystkim należy dokładnie sprecyzować, z jakiego powodu firma X nie jest zadowolona z działań firmy zewnętrznej. Czy przyczyną jest tylko mała liczba wygenerowanych leadów, czy też w grę wchodzą inne czynniki? Często zdarza się, że powodem braku satysfakcji z działań firm outsourcingowych jest brak odpowiedniej kontroli nad pracownikami, niejasny system raportowania bieżących wyników czy też nieadekwatnie wysoka cena za osiągane efekty.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 74% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.