Witamy na pokładzie!
Dzień, w którym nowy sprzedawca dołącza do zespołu sprzedażowego, kończy żmudny i szczegółowy proces rekrutacji oraz selekcji kandydata. Każdy menedżer odczuwa wtedy zadowolenie z dobrze wykonanego zadania, a jednocześnie jest świadomy jeszcze ważniejszego – konieczności efektywnego wdrożenia nowego członka zespołu sprzedażowego.
Większość problemów, które mogą pojawić się na dalszym etapie współpracy, wynikać będzie wyłącznie ze sposobu przeprowadzenia procesu selekcji kandydata na stanowisko sprzedawcy. Menedżerowie w większości znają ten problem z własnego doświadczenia, jednak nie wszyscy wyciągają właściwe wnioski.
Wdrożenie nowego sprzedawcy zaczyna się wraz z podpisaniem umowy/kontraktu i składa się z kilku następujących po sobie etapów, które układając się w całość, tworzą system. Opiera się on głównie na ustaleniu właściwych aktywności zawodowych, ich wytrenowaniu oraz wyborze rynku docelowego.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 83% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.