Typy osobowości w zespole sprzedażowym
Jak poznać siebie i innych , aby zwiększyć efektywność osobistą i zespołową?
W naszą „naturę” wpisane jest wydawanie opinii na temat innych ludzi. Każdego dnia kogoś oceniamy, poddajemy krytyce. Na gruncie zawodowym kryteria oceny człowieka są zwykle jasno zdefiniowane – teoretycznie wiemy, jakie cechy sprzedawcy będą pożądane, a jakie nie. Potrafimy dość swobodnie ocenić, czy ktoś jest sympatyczny, zaangażowany w swoją pracę, czy będzie łatwo nawiązywał relacje. W codziennej ocenie niekiedy się mylimy, innym razem utwierdzamy w przekonaniu, że mieliśmy rację i dobre wyczucie co do danej osoby. Czy zatem możliwe jest takie zobiektywizowanie oceny drugiego człowieka, że będziemy w stanie dokonywać trafnych wyborów, z kim chcemy współpracować, kto będzie pasował do zespołu, kto będzie skuteczny w sprzedaży?
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 87% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.