Zwiększ swój wskaźnik sfinalizowanych transakcji

Na świecie jest wielu świetnych handlowców, którzy osiągają sukces w sprzedaży w 99%. Brakuje im tego 1%, czyli ostatecznego „tak” ze strony klienta, kiedy faktycznie dochodzi do sprzedaży. Co zrobić, gdy wydaje się, że zrobiłeś już wszystko, a klient ciągle – choć zainteresowany – nie zdecydował się na zakup?

AS_33_54.jpg

W obecnych czasach specjalista ds. sprzedaży musi być jeszcze bardziej elastyczny, inteligentny i zorientowany na klienta, niż kiedykolwiek wcześniej. Kupujący oczekują wykwalifikowanych przedstawicieli handlowych, którzy będą w stanie dostarczać angażujące i interesujące treści. Ponadto muszą oni bez problemu rozumieć ich wyzwania biznesowe, a także oferować nie tylko spostrzeżenia i opinie, lecz konkretne pomysły na ich pokonanie. Konkurencja jest bardzo silna, dlatego sprzedaż produktów czy usług wymaga odpowiedniego przygotowania.

Wszystko to sprawia, że musimy przygotowywać się do każdej rozmowy telefonicznej czy wideo, a także często współpracować z zespołem marketingowym. Tylko wtedy będziemy mogli odpowiednio przygotować się do rozmowy z klientem i znać odpowiedzi na niemal wszystkie, zwykle zadawane pytania. Nasze odpowiedzi i rozwiązania muszą być z kolei spersonalizowane, tym bardziej że z wielu badań wynika, że jedna trzecia informacji dostarczanych przez handlowców zawiera nieistotne informacje. A dodatkowo, jeśli klient jest niezadowolony, to tylko 1 na 26 osób rzeczywiście będzie o tym informować daną firmę – pozostali, jak wynika z badań firmy konsultingowej thinkJar, po prostu odchodzą do konkurencji. Klient nie będzie tracił czasu na to, aby powiedzieć nam, dlaczego nie zdecydował się na zakup.

Zamkniemy więcej sprzedaży, jeśli będziemy dobrze przygotowani. Od czego zacząć? Od opracowania możliwie najlepszych treści we współpracy z działem marketingu.

Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści

Pozostałe 84% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.