Sprawdzone sposoby na zwiększenie skuteczności w życiu i biznesie
Współcześnie umiejętność uczenia się, jak również uczenia innych jest ważna w każdym aspekcie ludzkiej aktywności.
Menedżerów i liderów interesują przede wszystkim umiejętność nauczania standardów pracy i zarządzania przez potencjał. W obszarach sprzedaży natomiast przyda się umiejętność skutecznego oferowania rozwiązań poprzez sprzedawane usługi i produkty. To właśnie było dla autora inspiracją do napisania książki, której nadał oryginalną formułę.
To 12 przystanków w podróży, podczas której każdy może poznać świat metod mentoringowych i coachingowych stosowanych nie tylko w sprzedaży, lecz także w marketingu, nauce, sporcie czy sztuce. Choć z pozoru to różne dziedziny, okazują się podobne w obszarze edukacji do sukcesu.
Ta intelektualna podróż zawiera również dynamiczne studia przypadków globalnych firm, których nazwy znamy z mediów i codziennych doświadczeń konsumenckich. Ćwiczenia, które czytelnik może wykonać w trakcie lektury, pozwalają lepiej rozumieć i wyczuć świat biznesu – nauczyć się go jeszcze lepiej rozumieć. ×
Tytuł: Mądrość Mentoringu, Inteligencja Coachingu. Sprzedaż i skuteczność menedżerska w stylu mentoringowym i coachingowym
Autor: Grzegorz Radłowski
Wydawnictwo: Onepress
Liczba stron: 512