SMB udostępniło raport z badania branży outsourcing call center
We wrześniu Polskie Stowarzyszenie Marketingu (SMB) opublikowało na swoich stronach raport z badania branży outsourcing call/contact center. Raport powstał w oparciu o badania przeprowadzone w czerwcu 2014 roku. Jest to pierwsza w Polsce tak szczegółowa analiza rynku firm działających w obszarze telemarketingu i usług call/contact center na zlecenie.
Raport zawiera szczegółową analizę danych, opatrzoną komentarzami ekspertów. Dane prezentowane w raporcie dotyczą liczby i wielkości firm działających na rynku. – To, oczywiście, dopiero pierwszy krok w pełnym podsumowaniu tego sektora. W tej edycji skupiliśmy się bardziej na zidentyfikowaniu i dotarciu do całości rynku niż na pozyskaniu szerokiego spektrum danych. Udało nam się potwierdzić skalę branży i zdiagnozować jej otwartość na samoocenę. Jesteśmy w dobrym punkcie do dalszych badań – komentuje badanie Marcin Sosnowski, dyrektor wykonawczy SMB.
Raport dostępny jest w wersji elektronicznej na stronie internetowej Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB: www.smb.pl/badania_smb. Polskie Badanie Marketingu.