Silna marka sprzedaje się sama
Dziś świat stoi na sprzedaży. Każdy jest sprzedawcą i coś sprzedaje. Z tą różnicą, że jedni robią to skutecznie, a inni mniej. Co powoduje, że jedni osiągają swoje rezultaty, a inni, mimo silnych kompetencji i ciężkiej pracy, nie dochodzą tam, gdzie chcą? Twoja marka może zdecydować, czy świat kupi ciebie i twoje usługi lub produkty.
Przyglądając się współczesnemu rynkowi oraz procesom, które na nim zachodzą, można zauważyć na nim wiele paradoksów. Z jednej strony pracownicy i dostawcy mówią, że na rynku jest konkurencja, ciężko się wyróżnić, ciężko się przebić. A z drugiej strony pracodawcy i klienci powtarzają wciąż: „nie możemy znaleźć dobrych pracowników”, „jak chcę coś kupić, to nic nie spełnia moich oczekiwań”. Zauważyłeś to?
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 93% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.