Zastój na półkach
Pytanie: Pracujemy z dużymi sieciami sklepów – zarówno specjalistycznych, jak i hipermarketami – dostarczając do nich mały sprzęt AGD. Część moich przedstawicieli handlowych spotyka się z problemem zastoju naszych produktów na półkach. Ich zdaniem, to efekt tego, że nasze produkty mają mniej atrakcyjne ceny. Jednak z moich obserwacji wynika, że lepiej sprzedają się produkty konkurencji, które wcale nie mają niższych cen. Interweniujemy w sklepach, ale spotykamy się z obojętnością. Zauważyliśmy, że faworyzują tych dostawców, którzy dają popularniejsze produkty i
Z treści listu wnioskuję, że przedstawiciele dostawcy podejmują interwencje w momencie, gdy produkt się nie sprzedaje, i skupiają się na rozmowach z menedżerami sklepu. Jeśli tak, to, po pierwsze, działanie jest spóźnione, a po drugie – rozmowy z menedżerami niekoniecznie są najlepszą drogą do sukcesu, a przynajmniej nie od nich powinno się zaczynać.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 90% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.