Prezentacja sprzedażowa od A do Z
Jak przygotować prezentację sprzedażową, żeby przyniosła efekt w postaci sprzedaży? Power Point, Prezi, a może jeszcze coś innego? Stać czy siedzieć? To pytania, które zadaje sobie wielu handlowców. Poniżej znajdziesz krótki poradnik o tym, jak tworzyć prezentacje i w jaki sposób je prezentować, aby były ciekawe dla klientów.

A-TRAKCYJNOŚĆ – atrakcyjna prezentacja to taka, w czasie której słuchacz chce słuchać. Na atrakcyjność prezentacji składają się treść (wygląd slajdu, tekst, tabele, rysunki, zdjęcia oraz to, co powiesz) i forma (na siedząco, na stojąco, monolog, dialog z interakcjami itp.). Zastanów się, które elementy z zakresu treści i formy będą najbardziej atrakcyjne dla twoich klientów.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 95% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.