Polskie Badanie Sprzedaży 2017
W marcu ruszyła druga edycja Polskiego Badania Sprzedaży – ogólnopolskiej inicjatywy firmy doradczej Simon-Kucher & Partners kierowanej do szefów firm i menedżerów sprzedaży. Badanie potrwa do końca kwietnia.
Jego celem jest identyfikacja głównych wyzwań, przed jakimi stoją dziś menedżerowie sprzedaży i ich zespoły oraz identyfikacja trendów w sprzedaży obserwowanych na rynku. Wyniki posłużą do opracowania raportu wraz ze wskazówkami, które pomogą dyrektorom sprzedaży efektywniej zarządzać zespołem oraz osiągać wszystkie cele sprzedażowe.
Zachęcamy do przyłączenia się do inicjatywy i wzięcia udziału w badaniu. Uczestnicy badania nie tylko otrzymają dostęp do raportu z poprzedniej i obecnej edycji, ale również zostaną zaproszeni na prezentację wyników badania.
Więcej informacji: www.polskiebadaniesprzedazy.pl