Po pierwsze: sprawna komunikacja z klientem
Informacje o produktach pojawiające się w prasie, telewizji czy Internecie są często pobieżne, dlatego klienci będą zadawać coraz więcej pytań, a to oznacza, że będą potrzebowali zaufanych doradców. Jakie działania powinna podjąć firma, aby usprawnić relację na linii klient–handlowiec?
Oprócz zapewnienia jak najwyższej jakości produktu oraz sformułowania nowych rozwiązań dla indywidualnych problemów poszczególnych klientów, kluczowym zasobem powinna być platforma do komunikacji z klientem.
W ciągu ostatnich kilku lat wiele firm zainwestowało sporo środków w narzędzia, które mają pomagać w zdobywaniu klientów i komunikacji z nimi. Chociaż wzajemne oddziaływanie na siebie ludzi będzie jeszcze przez długi czas podstawą sprzedaży, to jednak będzie ona bardziej produktywna, jeżeli działania handlowców będą wspierane przez nowe technologie, które usprawnią procesy sprzedażowe.
Jednym z narzędzi, które pomaga usprawnić komunikację z klientem jest widget call-back, czyli system błyskawicznego oddzwaniania. Zainstalowany na stronie internetowej przynosi korzyści zarówno klientom, którzy wchodząc na stronę WWW mogą bezpośrednio skontaktować się z firmą, jak i organizacji, która w ten sposób pozyskuje kontakty do tych, którzy są zainteresowani jej ofertą, ale potrzebują dodatkowych informacji.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 88% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.