Pilnie zatrudnię handlowca z doświadczeniem
W jaki sposób zredagować ogłoszenie o pracę, aby przyciągnąć najlepszych? Jakich zapisów się wystrzegać, aby uniknąć dużej liczby przypadkowych zgłoszeń?
Planując rekrutację, musimy mieć świadomość, że dla dobrych efektów trzeba się napracować. Czas spędzony na tworzeniu wizji stanowiska, redagowaniu ogłoszenia, selekcji kandydatów i rozmowach rekrutacyjnych to nie wszystko. Często dochodzi do tego kosztowna promocja ogłoszenia na portalach branżowych. Nie polecałabym jednak tutaj oszczędzać, ponieważ ogłoszenie przyciągające uwagę odpowiednich kandydatów jest jednym z kluczowych elementów powodzenia.
Każde ogłoszenie powinno zawierać kluczowe informacje, takie jak:
- nazwa stanowiska pracy,
- lokalizacja miejsca pracy/obszar, za który pracownik będzie odpowiedzialny,
- opis stanowiska,
- profil kandydata,
- informacje, jak aplikować.
Lista podpunktów jest krótka i oczywista. Ich opis w tak specyficznym tekście, jakim jest oferta pracy, już niekoniecznie.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 88% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.