Perswazja w sprzedaży
Techniki budowania relacji, socjotechniki i wybrane umiejętności nieświadomego wywierania wpływu
Dobry sprzedawca powinien efektywnie osiągać swoje cele oraz budować długoterminowe relacje ze swoimi klientami poprzez pokazywanie im, że dzięki jego wiedzy i umiejętnościom oraz produktom/usługom, jakie oferuje, zwiększą oni swoje zyski.Warto więc zwrócić uwagę na kilka podstawowych praw, które rządzą psychologią każdego człowieka, oraz nauczyć się, jak łatwo można wpływać na decyzje zakupowe klientów. Pomocne może okazać się zebranie w jednym miejscu najbardziej przydatnych technik – od podstawowych umiejętności niezauważalnego wywierania wpływu, poprzez socjotechniki i hipnotyczną perswazję, po zasiewanie sugestii i umiejętności, o których głośno nie mówi się nawet na niektórych szkoleniach.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 88% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.