Nowy magazyn o sprzedaży internetowej
30 czerwca ukaże się pierwszy numer dwumiesięcznika „E-commerce & Digital Marketing”. Magazyn skierowany jest do tych wszystkich, którzy zajmują się sprzedażą internetową.
Tematem głównym pierwszego wydania magazynu będzie sprzedaż transgraniczna. Czytelnicy otrzymają wskazówki, w jaki sposób oferować swoje produkty klientom zagranicznym, na co zwrócić uwagę przy planowaniu ekspansji na rynki UE, jakie prawo reguluje uprawnienia i obowiązki stron transakcji w sytuacji, gdy umowa zawierana jest między podmiotami pochodzącymi z różnych krajów. Ponadto w numerze pojawią się podpowiedzi, jak tworzyć opisy sprzedawanych produktów, jak komunikować klientom niedostępność towaru lub usługi, aby ich nie zniechęcić do zakupów, jak wyeliminować negatywne zjawiska związane z e-płatnościami, w jakich przypadkach sprzedawca nie odpowiada za uszkodzenie towaru podczas dostawy do klienta.
Integralną częścią magazynu jest serwis e-commerce-24.pl, w którym czytelnicy znajdą dodatkowe materiały, uzupełniające zagadnienia poruszane w magazynie, a także praktyczne narzędzia, np. wzór reklamacji do firmy kurierskiej, procedurę zabezpieczenia e-płatności, przykładową ścieżkę komunikacji z klientem w sytuacji, kiedy towar jest niedostępny w sklepie, schemat opisu produktu.