7 pytań o sprzedaż: Aneta Patyk

Menedżer ds. obsługi partnerów biznesowych z 15-letnim stażem pracy w obszarze analitycznym. Absolwentka Politechniki Poznańskiej, kierunku Zarządzanie i Inżyniera Produkcji.

Zarządza jednym z kluczowych zespołów wsparcia w Pionie Sprzedaży w Kompanii Piwowarskiej. Od 10 lat wraz ze swoimi współpracownikami buduje silny zespół, który efektywnie i ze znaczącymi sukcesami wspiera pracowników sprzedaży w umacnianiu pozycji Kompanii Piwowarskiej jako lidera na rynku piwa w Polsce. Laureatka XII Edycji Polish National Sales Awards w kategoriach „Menedżer ds. Obsługi Klienta” oraz „Supersprzedawca”.

AS_33_20.jpg

Skuteczna sprzedaż polega na...

...na tym, aby być kompetentnym w swoim obszarze działania i oferować klientom produkt o najwyższej jakości. Uważam, że te dwa czynniki gwarantują sukces w każdej dziedzinie, a na pewno w obszarze, którym się zajmuję, czyli w rozwoju i wsparciu sprzedaży.

Jestem przekonana, że wysoki poziom jakości usług dostarczanych przez działy wsparcia ma bezpośredni wpływ na wzrost skuteczności zespołów sprzedaży. W dzisiejszym świecie nadmiaru informacji, najnowszych technologii, ale jednocześnie skomplikowanych procesów, niezmiernie istotne jest upraszczanie i automatyzacja pracy. Z doświadczenia dobrze wiem, że zbyt skomplikowane i nieuporządkowane procesy, na pewno nie pomagają pracownikom sprzedaży w byciu skutecznymi, ale za to SKUTECZNIE im w tym przeszkadzają. Co najważniejsze, zabierają też cenny czas, w trakcie którego handlowcy mogliby skupić się tylko na biznesie i budowaniu relacji z klientami. Właśnie w tej walce o każdą dodatkową minutę uwolnioną na działania w rynku widzę nieocenioną rolę zespołów wsparcia, takich jak ten, którym mam przyjemność zarządzać. Aby ta walka była skuteczna, to zgodnie z tym, co powiedziałam na początku, musimy oferować produkty i wsparcie najwyższej jakości i mieć wysokie kompetencje, na które składają się: wiedza – zarówno ta biznesowa, jak i techniczna, odpowiednie umiejętności i wykazywanie się proaktywną postawą. To jest niezwykle ważne, gdyż dzięki etycznym zasadom, dobrym relacjom z klientami, otwartości na dynamiczne zmiany i ciągły rozwój możemy efektywnie wspierać zespoły sprzedaży, a tym samym wpływać na wzrost ich skuteczności.

Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści

Pozostałe 63% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.