7 pytań o sprzedaż: Aneta Patyk
Menedżer ds. obsługi partnerów biznesowych z 15-letnim stażem pracy w obszarze analitycznym. Absolwentka Politechniki Poznańskiej, kierunku Zarządzanie i Inżyniera Produkcji.
Zarządza jednym z kluczowych zespołów wsparcia w Pionie Sprzedaży w Kompanii Piwowarskiej. Od 10 lat wraz ze swoimi współpracownikami buduje silny zespół, który efektywnie i ze znaczącymi sukcesami wspiera pracowników sprzedaży w umacnianiu pozycji Kompanii Piwowarskiej jako lidera na rynku piwa w Polsce. Laureatka XII Edycji Polish National Sales Awards w kategoriach „Menedżer ds. Obsługi Klienta” oraz „Supersprzedawca”.
Skuteczna sprzedaż polega na...
...na tym, aby być kompetentnym w swoim obszarze działania i oferować klientom produkt o najwyższej jakości. Uważam, że te dwa czynniki gwarantują sukces w każdej dziedzinie, a na pewno w obszarze, którym się zajmuję, czyli w rozwoju i wsparciu sprzedaży.
Jestem przekonana, że wysoki poziom jakości usług dostarczanych przez działy wsparcia ma bezpośredni wpływ na wzrost skuteczności zespołów sprzedaży. W dzisiejszym świecie nadmiaru informacji, najnowszych technologii, ale jednocześnie skomplikowanych procesów, niezmiernie istotne jest upraszczanie i automatyzacja pracy. Z doświadczenia dobrze wiem, że zbyt skomplikowane i nieuporządkowane procesy, na pewno nie pomagają pracownikom sprzedaży w byciu skutecznymi, ale za to SKUTECZNIE im w tym przeszkadzają. Co najważniejsze, zabierają też cenny czas, w trakcie którego handlowcy mogliby skupić się tylko na biznesie i budowaniu relacji z klientami. Właśnie w tej walce o każdą dodatkową minutę uwolnioną na działania w rynku widzę nieocenioną rolę zespołów wsparcia, takich jak ten, którym mam przyjemność zarządzać. Aby ta walka była skuteczna, to zgodnie z tym, co powiedziałam na początku, musimy oferować produkty i wsparcie najwyższej jakości i mieć wysokie kompetencje, na które składają się: wiedza – zarówno ta biznesowa, jak i techniczna, odpowiednie umiejętności i wykazywanie się proaktywną postawą. To jest niezwykle ważne, gdyż dzięki etycznym zasadom, dobrym relacjom z klientami, otwartości na dynamiczne zmiany i ciągły rozwój możemy efektywnie wspierać zespoły sprzedaży, a tym samym wpływać na wzrost ich skuteczności.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 63% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.