Konkurencja w rozmowach sprzedażowych
Podczas niemal każdego spotkania handlowego musimy zmierzyć się z obiekcjami klienta. Bywa, że dotyczą one konkurencji. I tu pojawia się wyzwanie – czy poruszać ten temat? A jeśli tak, to w jaki sposób, żeby nie zdyskredytować siebie?
Jeśli to możliwe, najlepiej nie rozmawiaj o konkurencji w ogóle. Nigdy nie wiesz, czy twój klient nie współpracuje z konkurencyjnymi firmami oraz co myśli o ich produktach lub usługach. Mówiąc cokolwiek na temat konkurencji, ryzykujesz, że będzie miał on odmienne zdanie. W efekcie możesz utracić opinię specjalisty obiektywnie podchodzącego do sprzedaży.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 93% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.