Po raz dwunasty wybrano najbardziej etycznych w branży
29 stycznia podczas Finałowej Gali online XII edycji Konkursu Polish National Sales Awards nagrodzono liderów sprzedaży i obsługi klienta w Polsce. Wyłoniono laureatów i wyróżnionych w 19 kategoriach. Przyznano również nagrodę Supersprzedawcy oraz nagrodę specjalną prezesa PNSA. Konkurs od lat promuje dobre praktyki w sprzedaży i kształtuje standardy etyczne branży.
Polish National Sales Awards to wyjątkowe przedsięwzięcie, którego celem jest kształtowanie i promowanie najwyższych standardów etycznych w sprzedaży i obsłudze klienta. Dzięki unikatowej metodologii oraz wieloletniemu doświadczeniu ekspertów PNSA, organizacja od lat jest wyznacznikiem dobrych praktyk w branży. Komisja Sędziowska konkursu, w skład której wchodzą doświadczeni praktycy, w dwuetapowym procesie oceny wyłania laureatów, którzy wykazali się najlepszymi wynikami w sprzedaży, innowacyjnością i kreatywnością, umiejętnością pracy w zespole oraz etyką postępowania.
W tym roku w konkursie PNSA wyłoniono laureatów i wyróżnionych aż w 19 kategoriach: Innowacje w dziedzinie sprzedaży, Innowator technologiczny w Customer Experience/Sales, Social media w Customer Experience/Sales, Zespół Obsługi Klienta, Menedżer ds. obsługi klienta, Sprzedawca w punkcie sprzedaży, Zespół sprzedaży, Menedżer sprzedaży, Dyrektor sprzedaży, Przedstawiciel handlowy B2B, Menedżer sprzedaży B2B, Telesprzedaż, Key Account Manager, Agent ubezpieczeniowy, Menedżer zespołu sprzedaży ubezpieczeń, Dyrektor sprzedaży ubezpieczeń, Doradca klienta w banku, Menedżer zespołu sprzedaży w banku, Dyrektor sprzedaży w banku.
Supersprzedawca
Podczas gali została przyznana również nagroda specjalna – tytuł Supersprzedawcy. W tym roku uhonorowano nim Anetę Patyk z Kompanii Piwowarskiej. – Udział w konkursie Polish National Sales Awards to dla mnie bardzo duże wyróżnienie. Jest to najbardziej prestiżowe przedsięwzięcie sektora sprzedaży i obsługi klienta w Polsce, które promuje nowoczesne standardy profesjonalnej sprzedaży, przy zachowaniu wysokich norm etycznych w biznesie. Samo znalezienie się w gronie 3 osób zgłoszonych do nagrody przez mojego pracodawcę, Kompanię Piwowarską, było dla mnie pozytywnym zaskoczeniem i dało impuls do jak najlepszego przedstawienia rezultatów pracy mojego zespołu – komentuje laureatka. – Udział w konkursie wiązał się oczywiście z dużą dawką emocji i pracy związanej z kolejnymi etapami, tym bardziej, że po raz pierwszy w historii prezentacje oraz finałowa gala odbyły się online, co było niemałym wyzwaniem. Dodatkowo uczestnictwo w PNSA było dla mnie chwilą zatrzymania się i analizy, która pozwoliła mi wybrać z wszystkich obszarów działalności zespołu te, którymi warto się pochwalić i zaprezentować w konkursie. Jestem bardzo zadowolona z podwójnej wygranej, zdobycia tytułu Laureata w kategorii Menedżer ds. obsługi klienta i tytułu Supersprzedawcy. Wygrana nie tylko pokazuje, jak ważną rolę zespoły wsparcia sprzedaży pełnią w realizowaniu celów działu sprzedaży, ale także potwierdza, że silna tożsamość zespołu, a ten, którym mam przyjemność zarządzać, niewątpliwie taką ma, jest podstawą do budowania wysokich standardów etycznych pozwalających realizować stawiane przed nim zadania na najwyższym poziomie – dodaje.
W tym roku, po raz czwarty w historii, została przyznana również nagroda specjalna prezesa PNSA za życiowe osiągnięcia zawodowe – otrzymał ją Brian Tracy – kanadyjski pisarz, jeden z najlepszych zawodowych mówców na świecie, twórca wielu bestsellerów z zakresu rozwoju osobistego i psychologii sukcesu. Tracy wygłosił również specjalne przemówienie do finalistów, laureatów i całego środowiska PNSA.
W roli prelegentów gali pojawili się również wybitni przedstawiciele świata biznesu – wystąpili m.in. dr Chahid Fourali, członek zarządu PNSA; Paweł Siwecki – dyrektor generalny Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej; Grzegorz Karasiewicz – prof. dr hab., dziekan Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego; Maciej Misztak – wieloletni dyrektor zarządzający firmy Mentholatum Ltd na Europę i byłe kraje Związku Radzieckiego, wieloletni wykładowca UW na Wydziale Zarządzania oraz Grzegorz Sobiecki – Doctor of Business Administration SBS Swiss Business School w Zurychu, ekspert w przywracaniu ekonomicznej i kulturowej równowagi w przedsiębiorstwach.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 43% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.