Forum Szefów Sprzedaży: Szef sprzedaży w świecie VUCA

AS_42_43_6.1.jpg

„Obyś żył w ciekawych czasach” – to zdanie, a może raczej przekleństwo, wypowiedziane przez brytyjskiego polityka Josepha Chamberlaina w 1898 r. jak ulał pasuje do dzisiejszego świata, który często określa się jako VUCA – zmienny, niepewny, złożony i niejednoznaczny. Wydarzenia ostatnich kilku lat – od pandemii, skutkującej kolejnymi lockdownami i transformacją każdego aspektu życia (również zawodowego) większości z nas, przez trwającą wojnę w Ukrainie i związane z nią sankcje gospodarcze, aż po rosnącą w szalonym tempie inflację, nie pozostają bez wpływu na zarządzanie sprzedażą w firmach.

Jeżeli odpowiadasz za wyniki sprzedażowe swojego zespołu i:

  • zastanawiasz się, jak planować sprzedaż i targety handlowców na 2023 r. w czasach, w których trudno cokolwiek prognozować,
  • chcesz skupić się na szansach, które wynikają z obecnej sytuacji, a jednocześnie uniknąć wiążących się z nią zagrożeń,
  • zależy ci na wzmocnieniu zaangażowania handlowców oraz uniknięciu tzw. quiet quittingu,
  • poszukujesz konkretnych sposobów na utrzymanie lojalności bieżących klientów, bo zdajesz sobie sprawę, że pozyskanie nowego jest o wiele droższe i bardziej czasochłonne,
  • wiesz, że zwiększanie efektywności zespołu należy zacząć od siebie, dlatego poszukujesz narzędzi, które pozwolą ci stać się lepszym liderem,

nie możesz przegapić IX edycji Forum Szefów Sprzedaży:

Termin:

  • 25 listopada 2022, Poznań
  • 29 listopada 2022, warsztaty online
 

Hybrydowa formuła wydarzenia:

Dzień pierwszy – stacjonarny: prelekcje na żywo. Dzięki spotkaniu stacjonarnemu w kameralnym gronie każdy uczestnik zyska dużo inspiracji do codziennej pracy oraz możliwość bezpośredniej wymiany doświadczeń z prelegentami i z innymi szefami sprzedaży.

Dzień drugi – warsztaty online: 3 praktyczne webinary, dzięki którym pogłębisz wiedzę zdobytą podczas dnia stacjonarnego, nie ruszając się z domu czy biura.

Dlaczego warto wziąć udział w wydarzeniu?

  • Stawiamy na praktykę – prelegenci to wyłącznie eksperci: przedstawiciele świata biznesu, praktycy sprzedaży i zarządzania.
  • Gwarantujemy merytoryczną wiedzę na najwyższym poziomie.
  • Dajemy możliwość konsultacji z ekspertami w trakcie i po zakończeniu wydarzenia.
  • Po konferencji zapewniamy pakiet wszystkich prezentacji prelegentów, z których będą korzystać podczas wydarzenia.

Wydarzenie przeznaczone dla: szefów i właścicieli firm, menedżerów sprzedaży, team liderów i wszystkich innych osób odpowiedzialnych za zarządzanie sprzedażą w firmie.

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.