Jak zminimalizować wysiłek klienta?
Kim jest lojalny klient? To orędownik naszej marki, osoba, która wróci do sklepu i poleci go znajomym. Jak ekspert marketingu online Neil Patel, powracający klienci wydają 67% więcej niż nowi, a klienci, którzy dokonali zakupu co najmniej 10 razy, polecają firmę średnio kolejnym 7 osobom. A jednak zbudowanie z klientem trwałej relacji to dla wielu firm nie lada wyzwanie.
Powszechnie sądzi się, że zachwycanie klientów i przekraczanie ich oczekiwań jest drogą do budowania lojalności klienta. Tymczasem badania dowodzą, że tak naprawdę nie przekraczanie oczekiwań klientów, ale spełnianie ich oczekiwań na wystarczającym poziomie ma decydujące znaczenie dla lojalności. Zamiast zachwycać klientów, wystarczy zmniejszyć ich wysiłek w kontakcie z firmą. Jak to zrobić, skoro dzisiejszy klient jest coraz bardziej wygodny, a zarazem wymagający?
Odpowiedz na to pytanie znaleźć można w ebooku „Minimalizacja wysiłku klienta”, który jest poradnikiem budowania lojalności wśród klientów e-commerce i nie tylko. Można się z niego dowiedzieć, jakie działania należy podjąć, aby minimalizować wysiłek klientów oraz jakie wskaźniki warto mierzyć, aby ocenić ich skuteczność.
E-book można pobrać bezpłatnie ze strony firmy Thulium: https://bit.ly/2WxyYFo