Jak nie wciskać klientowi produktu?
Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania? A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była pięć lat temu? Jak myślisz, z czego to wynika? Współcześni klienci oczekują od drugiej strony wsparcia i doradztwa, handlowcy zaś przewodnika, który nauczy ich, jak robić to właściwie.
Oto twój klucz do świata sprzedaży, w którym klient i jego oczekiwania są na pierwszym miejscu, rozmowa toczy się w sposób rzeczowy i naturalny, a podjęcie współpracy przynosi satysfakcję tobie i twoim klientom. Poradnik został skonstruowany zgodnie z koncepcją drogi, którą wraz z autorami przejdziesz rozdział po rozdziale - od zrozumienia idei sprzedaży doradczej, przez rozpoczęcie rozmowy i prowadzenie negocjacji, po nawiązanie współpracy z klientem.
Ta książka:
- przedstawia cały proces sprzedaży, od prospektingu do zamykania sprzedaży,
- poskramia mity sprzedażowe,
- pokazuje, jak ważna w sprzedaży jest kreatywność,
- podpowiada, jak nawiązać szczerą i bezpośrednią relację z klientem,
- radzi, jak efektywnie rozwiewać wątpliwości klientów,
- prezentuje pomysły do wdrożenia od zaraz.
Tytuł: Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu
Autorzy: Arkadiusz Kocimski, Adrian Komsta
Wydawnictwo: Onepress
Liczba stron: 144
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.