Jak będzie się rozwijać e-commerce w branżach fashion i beauty?
Znudzone małpy, kreatywne misie w strojach znanych marek odzieżowych jako NFT zapraszają do swoich elitarnych klubów. Cyfrowe bliźniaki, cyberinfluencerzy, a może jeden dzień e-commerce z wątkami fashion i beauty w 2040 roku? Kamila Gębik zabiera nas w świat prognoz i predykcji związanych z przyszłością branży e-commerce i naszych zakupów online. Slow fashion ze Skandynawii czy fast fashion z Azji? Kto wygra ten wyścig?
Książka „Przyszłość e-commerce dla fashion i beauty” kierowana jest do wszystkich właścicieli sklepów internetowych, specjalistów, dyrektorów e-commerce, a także osób, które działają w digital marketingu. Dodatkowo publikacją powinny zainteresować się firmy oferujące usługi dla e-commerce i wszyscy ci, których interesuje nasza przyszłość i nowoczesne technologie. Książka jest skarbnicą wiedzy fachowych porad od ekspertów zebranych w jednym miejscu.
Trochę statystyk:
- 1000 NFT – tysiąc publikacji książki posiada swój cyfrowy odcisk w formie NFT.
- 4 ilustracje – personalizowane w kolorze od aleksandrabirch.com.
- Ponad 100 porad związanych z trendami i predykcjami na przyszłość dla e-commerce.
- Ponad 30 ekspertów e-commerce, którzy dzielą się swoim doświadczeniem.
- 4 wysoko merytoryczne rozdziały.
- Ponad 200 stron materiału. ×
Tytuł: Przyszłość e-commerce dla fashion i beauty
Autor: Kamila Gębik
Wydawnictwo: KAMMEDIA Kamila Gębik
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.