Rozmowa coachingowa z handlowcem
Coaching to jedno z najskuteczniejszych narzędzi wywierania wpływu na sprzedawców. W jaki sposób przygotować się do rozmowy coachingowej z handlowcem? Ten artykuł przeznaczony jest dla wszystkich, którzy chcą, ale nie wiedzą jak.
Tak jak sportowcy przygotowują się do zawodów, negocjatorzy do negocjacji, a producenci do produkcji, tak i coachowie przygotowują się do rozmowy coachingowej. Przed spotkaniem z handlowcem należy ustalić ramy rozmowy i znaleźć balans. Zbyt sztywne obostrzenia dotyczące treści rozmowy niosą za sobą duże ryzyko ograniczenia kreatywności oraz zdolności dostrzegania nieodkrytych dotąd rozwiązań. Zbyt luźne traktowanie tematu i określenie bardzo szerokich możliwości rozmowy spowoduje, że coaching skończy się szybciej niż się rozpoczął i zamieni w standardową rozmowę, podobną do tych prowadzonych w każdym dniu zarządzania.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 92% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.