Dlaczego transakcja nie doszła do skutku?
Jeśli w Twoim zespole są handlowcy, którzy mają problem z finalizowaniem transakcji, przeanalizuj z nimi etapy procesu sprzedaży, aby dotrzeć do ich przyczyny. A co najważniejsze, pomóż im wygenerować pomysły na nowe rozwiązania, które wzmocnią ich działania handlowe.
Pozostaje tylko pytanie – w jaki sposób wyciągnąć wnioski, tak aby powstałe dzięki nim pomysły można było łatwo przełożyć na praktyczne działania podnoszące poziom sprzedaży w Twoim zespole? W tym artykule opiszę narzędzie CLIF, które szczegółowo analizuje ważne z pespektywy klienta elementy składowe procesu sprzedaży, a także pomaga wygenerować, a następnie wybrać z puli rozwiązań te, które mają największą szansę na wyeliminowanie problemu niesfinalizowanych transakcji. Narzędzie to warto stosować do analizy długich, złożonych procesów sprzedaży, wspólnie z całym zespołem. Dzięki temu dostajemy dodatkową wartość w postaci zebrania kilku perspektyw, które mogą dać nam pełen obraz sytuacji.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 89% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.